Comunicat de Jubilats per Mallorca

15 mayo 2014 | Categorías: Educació, Moviments Socials, Serveis Públics | 698 lecturas |

COMUNICAT

La Junta directiva de Jubilats per Mallorca, reunida a Can Alcover dia 13 de maig de 2014, ha acordat expressar públicament el seu suport a l’acció de Jaume Sastre, docent en vaga de fam contra la política educativa del Govern Balear.

La valenta acció d’en Jaume Sastre, qui demana que el govern obri negociacions amb l’assemblea de docents, s’emmarca dins la lluita en defensa de l’escola pública, cohesionadora i de qualitat.

(Pública i que no escatimi la participació de pares, mares, alumnes i docents; cohesionadora i per tant en la llengua pròpia de les nostres illes, que a més de fer justícia contra la persecució que ha patit durant segles, salvi els alumnes de situació social més precària de patir la síndrome d’identitat nacional; i de qualitat i, per tant, orientada per la gent que sap l’ofici i que hi treballa, i no dirigida amb objectius partidistes per una consellera que reconeix públicament que no en sap gaire més que qualsevol persona que hagi anat a escola).

Aquesta decidida acció d’en Jaume Sastre potencia i posa braó a la lluita que l’Assemblea de Docents, la Plataforma Crida, la Federació d’Associacions de Pares d’Alumnes, la Junta de Personal Docent i els sindicats que la formen (STEI, CCOO, UGT, ANPE), i les altres entitats i gent que s’hi han ajuntat, duen des del curs passat contra la imposició del TIL, invent antipedagògic que el govern Balear se va empescar contra la llengua pròpia d’aquest territori, quan va veure que la majoria de pares d’alumnes elegia ensenyament en català per als seus fills.

Essent que els objectius d’aquesta lluita formen part dels nostres objectius

MOLTES GRÀCIES, JAUME SASTRE

Junta directiva de l’associació Jubilats per Mallorca

Etiquetas: .