Política de Privacitat

ATTAC Mallorca, en aplicació de la normativa vigent en matèria de protecció de dades de caràcter personal, informa que les dades personals que es recullen a través dels formularis del Sitio web: https://www.attacmallorca.es, s’inclouen en els fitxers automatitzats específics d’usuaris dels serveis d’informació, formació, assessorament i del registre de socis.

La recollida i tractament automatitzat de les dades de caràcter personal té com a finalitat el manteniment d’aquesta relació informativa, formativa, assessora i altres pròpies d’ATTAC Mallorca necessàries en la relació amb els associats i associades, com és el número de compte bancari per al pagament de les quotes.

Aquestes dades únicament seran cedides a aquelles entitats que siguin necessàries amb l’únic objectiu de donar compliment a la finalitat anteriorment exposada.

ATTAC Mallorca adopta les mesures necessàries per garantir la seguretat, integritat i confidencialitat de les dades conforme al disposat en el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d’abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes.

L’usuari podrà en qualsevol moment exercir els drets d’accés, oposició, rectificació i cancel·lació reconeguts en el citat Reglament (UE). L’exercici d’aquests drets pot realitzar-lo l’usuari mateix a través de correu electrònic a: info@attacmallorca.es
o a l’adreça: C/ Francesc de Borja Moll, 10 07003 Palma de Mallorca.

L’usuari manifesta que totes les dades facilitades per ell són certes i correctes, i es compromet a mantenir-les actualitzades, comunicant els canvis a info@attacmallorca.es

Finalitat del tractament de les dades personals:

Amb quina finalitat tractarem les teves dades personals?
A ATTAC Mallorca, tractarem les teves dades personals recollides a través del Sitio Web: https://www.attacmallorca.es, amb les següents finalitats:

  1. En cas de ser soci/sòcia, per mantenir la relació d’associació, així com la gestió, administració, informació, prestació i millora del servei.

  2. Enviament d’informació sol·licitada a través dels formularis disposats a https://www.attacmallorca.es

  3. Remetre butlletins (newsletters), així com comunicacions o recomanacions d’esdeveniments, iniciatives socials o qualsevol altra conforme amb els nostres estatuts.

Et recordem que pots oposar-te a l’enviament de comunicacions comercials per qualsevol via i en qualsevol moment, remitent un correu electrònic a l’adreça indicada anteriorment.

Els camps d’aquests registres són d’ompliment obligatori, sent impossible realitzar les finalitats expressades si no es proporcionen aquestes dades.

Per quant de temps es conserven les dades personals recollides?

Les dades personals proporcionades es conservaran mentre es mantingui la relació amb l’associació ATTAC Mallorca o no sol·licitis la seva supressió i durant el termini pel qual puguin derivar-se responsabilitats legals pels serveis prestats.

Legitimació:

El tractament de les teves dades es realitza amb les següents bases jurídiques que legitimen el mateix:

  1. La sol·licitud d’informació i/o la contractació dels serveis d’ATTAC Mallorca, els termes i condicions dels quals es posaran a la teva disposició en tot cas, de forma prèvia a una eventual contractació.

  2. El consentiment lliure, específic, informat i inequívoc, en tant que t’informem posant a la teva disposició la present política de privadesa, que després de la lectura d’aquesta, en cas d’estar d’acord, pots acceptar mitjançant una declaració o una clara acció afirmativa, com el marcat d’una casella disposada a l’efecte.

En cas que no ens facilitis les teves dades o ho facis de forma errònia o incompleta, no podrem atendre la teva sol·licitud, resultant del tot impossible proporcionar-te la informació sol·licitada o dur a terme la contractació dels serveis.

Destinataris:

Les dades no es comunicaran a cap tercer aliè a ATTAC Mallorca, excepte per obligació legal. Com a encarregats de tractament, tenim contractats els següents proveïdors de serveis, havent-se compromès al compliment de les disposicions normatives, d’aplicació en matèria de protecció de dades, en el moment de la seva contractació:

WEBEMPRESA EUROPA S.L.
Identitat del Responsable: Webempresa Europa S.L.
Nom comercial: WEBEMPRESA
NIF/CIF: B65739856
Dades registrals: inscrita en el Registre Mercantil de Madrid, Tom 37232, Folio 212, Fulla M 664086, Secció 8, inscripció 1 i 2.
Adreça: C/ Almagro 11 6º 7ª 1 . 28010 Madrid (MADRID)
Correu electrònic: legal@webempresa.com
Activitat: Hosting i dominis.

Pots consultar la política de privadesa i altres aspectes legals de la companyia en el següent enllaç: https://www.webempresa.com/aviso-legal.html

Dades recollides pels usuaris dels serveis

En els casos en què l’usuari inclogui fitxers amb dades de caràcter personal als servidors d’allotjament compartit, ATTAC Mallorca no es fa responsable de l’incompliment per part de l’usuari del RGPD.

Retenció de dades en conformitat amb la LSSI

ATTAC Mallorca informa que, com a prestador de servei d’allotjament de dades i en virtut del que s’estableix a la Llei 34/2002 d’11 de juliol de Serveis de la Societat de la Informació i de Comerç Electrònic (LSSI), reté per un període màxim de 12 mesos la informació imprescindible per identificar l’origen de les dades allotjades i el moment en què es va iniciar la prestació del servei. La retenció d’aquests dades no afecta el secret de les comunicacions i només podran ser utilitzats en el marc d’una investigació criminal o per a la salvaguarda de la seguretat pública, posant-se a disposició dels jutges i/o tribunals o del Ministeri que així els requereixi.

La comunicació de dades a les Forces i Cossos de l’Estat es farà en virtut del que es disposa a la normativa sobre protecció de dades personals.

Drets propietat intel·lectual

ATTAC Mallorca és titular de tots els drets d’autor, propietat intel·lectual, «know how» i tants altres drets que guarden relació amb els continguts del lloc web www.attacmallorca.es i els serveis ofertats en el mateix.

No es permet la reproducció, publicació i/o ús no estrictament privat dels continguts, totals o parcials, del lloc web www.attacmallorca.es sense el consentiment previ i per escrit.

L’usuari ha de respectar els programes de tercers posats a la seva disposició per ATTAC Mallorca, encara que siguin gratuïts i/o de disposició pública.

ATTAC Mallorca disposa dels drets d’explotació i propietat intel·lectual necessaris del programari.

L’usuari no adquireix dret algun o llicència pel servei contractat, sobre el programari necessari per a la prestació del servei, ni tampoc sobre la informació tècnica de seguiment del servei, excepció feta dels drets i llicències necessaris per al compliment dels serveis contractats i únicament durant la durada dels mateixos.

Per a tota actuació que excedeixi el compliment del contracte, l’usuari necessitarà autorització per escrit per part d’ATTAC Mallorca, quedant prohibit a l’usuari accedir, modificar, visualitzar la configuració, estructura i fitxers dels servidors propietat d’ATTAC Mallorca, assumint la responsabilitat civil i penal derivada de qualsevol incidència que es pogués produir en els servidors i sistemes de seguretat com a conseqüència directa d’una actuació negligent o maliciosa per la seva part.

Propietat intel·lectual dels continguts allotjats

Es prohibeix l’ús contrari a la legislació sobre propietat intel·lectual dels serveis prestats per ATTAC Mallorca i, en particular de:

  • L’ús que resulti contrari a les lleis espanyoles o que infringeixi els drets de tercers.

  • La publicació o la transmissió de qualsevol contingut que, a judici d’ATTAC Mallorca, resulti violent, obscè, abusiu, il·legal, racial, xenòfob o difamatori.

  • Els cracks, números de sèrie de programes o qualsevol altre contingut que vulneri drets de la propietat intel·lectual de tercers.

  • La recollida i/o utilització de dades personals d’altres usuaris sense el seu consentiment exprés o contravenint el disposat en Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d’abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes.

  • L’ús del servidor de correu del domini i de les adreces de correu electrònic per a l’enviament de correu massiu no desitjat.

L’usuari té tota la responsabilitat sobre el contingut de la seva web, la informació transmesa i emmagatzemada, els enllaços d’hipertext, les reivindicacions de tercers i les accions legals en referència a propietat intel·lectual, drets de tercers i protecció de menors.

L’usuari és responsable respecte a les lleis i reglaments vigents i les normes que tenen a veure amb el funcionament del servei online, comerç electrònic, drets d’autor, manteniment de l’ordre públic, així com principis universals d’ús d’Internet.

L’usuari indemnitzarà ATTAC Mallorca pels gastos que generi la imputació d’ATTAC Mallorca en alguna causa la responsabilitat de la qual fos atribuïble a l’usuari, inclosos honoraris i gastos de defensa jurídica, fins i tot en el cas d’una decisió judicial no definitiva.

Protecció de la informació allotjada

ATTAC Mallorca realitza còpies de seguretat dels continguts allotjats als seus servidors, no obstant això no es responsabilitza de la pèrdua o l’esborrat accidental de les dades per part dels usuaris. De la mateixa manera, no garanteix la reposició total de les dades esborrades pels usuaris, ja que aquestes dades podrien haver estat suprimides i/o modificades durant el període de temps transcorregut des de l’última còpia de seguretat.

Els serveis ofertats, excepte els serveis específics de backup, no inclouen la reposició dels continguts conservats a les còpies de seguretat realitzades per ATTAC Mallorca, quan aquesta pèrdua sigui imputable a l’usuari; en aquest cas, es determinarà una tarifa d’acord amb la complexitat i volum de la recuperació, sempre prèvia acceptació de l’usuari.

La reposició de dades esborrades només està inclosa en el preu del servei quan la pèrdua del contingut sigui deguda a causes atribuïbles a ATTAC Mallorca.

Comunicacions comercials

En aplicació de la LSSI, ATTAC Mallorca no enviarà comunicacions publicitàries o promocionals per correu electrònic o altre mitjà de comunicació electrònica equivalent que prèviament no haguessin estat sol·licitades o expressament autoritzades pels destinataris d’aquestes.

En el cas d’usuaris amb els quals existeixi una relació contractual prèvia, ATTAC Mallorca sí està autoritzada a l’enviament de comunicacions comercials referents a productes o serveis d’aquesta mateixa empresa o entitat, sempre que els destinataris d’aquestes comunicacions comercials tinguin la possibilitat clara i senzilla d’exercir el seu dret d’oposició i baixa.

Incidències i incompliments

L’usuari reconeix i accepta que ATTAC Mallorca podrà interrompre, sense previ avís i sense que això impliqui cap tipus de responsabilitat, el servei d’allotjament web, en cas que detecti un ús indegut o il·legal del servei.

Scroll al inicio